سخني با دوستان
پسران برتر از گل
درباره وبلاگ


فيلمنامه ي «پسران برتر از گل» يكي از زيباترين متون قرن 21 است كه به طرز هنرمندانه اي شهرت،غرور،محبت،حسادت و عشق را به نمايش ميگذارد.داستاني متفاوت،جذاب و بسيار شيرين كه تا آخرين لحظه شما را شيفته نگاه خواهد داشت.من در اين وبلاگ سعي دارم اين فيلمنامه ي شگفت انگيز را بصورت داستان درآورم و لذّت خواندن يك رمانس فوق العاده را به شما دوستداران عشق هديه كنم.



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 308
بازدید کل : 28282
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 197
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
آرزو

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 17 / 6برچسب:, :: 1:16 :: نويسنده : آرزو

بخش ششم اضافه شد.

دوستان عزيز...اميدوارم تا امروز از وبلاگ من و مطالب آن راضي بوده باشيد.

مطالب جديد و بخش هاي داستان را در قسمت پايين وبلاگ مشاهده فرماييد.

در صورتيكه به هر دليل (ف.ي.ل.ت.ر يا مسدود شدن) قادر به مشاهده ي وبلاگ نبوديد به آدرس

www.bof.mihanblog.com

مراجعه فرماييد.

اگر پيشنهاد يا انتقادي در رابطه با محيط وبلاگ و مطالب آن داريد آن را با من

در ميان بگذاريد.

دوستان گلم،به دليل شروع كلاس هاي دانشگاه وقت من براي آپديت كردن وبلاگ به نصف كاهش يافته است و در نتيجه وبلاگ از اين به بعد هفته اي 3 بار آپديت خواهد شد.اميدوارم مرا درك كنيد.

شايان ذكر است كه نظرات شما در بهتر شدن وبلاگ و انگيزه دادن به من در نوشتن داستان كمك مي كند،پس مرا از نظرات گرم خود بي نصيب نگذاريد.
 
در نظرسنجي وبلاگ شركت نماييد.


نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت12:38---5 مرداد 1393
ببین این همه ادم دارن خواهش میکنن که ادامه بدی ما بوق نیستیم که طرفداریم خیر سرمون!!!!!!!!رومونو زمین ننداز

زهرا
ساعت12:36---5 مرداد 1393
لفطااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااا ادامش بده خواهش

سارا-فاطیما-اناهیتا
ساعت14:42---1 اسفند 1392
بی 10 تا نظر بده تا بجبرانیم

ستایش
ساعت19:28---13 بهمن 1392
سلام خسته نباشی من خیلی وبلاگتو دوست دارم مطالب خیلی قشنگی دارین درمورد این متن سران برتر از گل خیلی ممنون من فیلمشو کامل دیدم اما بازم متن شمارئ میخونم خیلی ممنون

ghazal
ساعت21:20---20 آذر 1392
عزیزم چرا فکر میکنی وبلاگت طرفدار نداره؟ خیلیا هستن که میخونن ولی نظر نمیدن بقیه رو هم که نمیخونن ول کن اونا نفهمیدن این سریال چقدر قشنگه… من خالصانه از طرف خودم و دیگران از تو خواهش میکنم که به نوشتن بقیه داستان ادامه بدی. من تا قسمت 12دیدم اما به دلایلی نمیتونم بقیه ش رو ببینم ولی واسم مهمه که اخرشو بدونم. لطفا ادامه بده. طرفداران کمن ولی واقعا طرفداران و دوستت دارن

ghazal
ساعت21:20---20 آذر 1392
عزیزم چرا فکر میکنی وبلاگت طرفدار نداره؟ خیلیا هستن که میخونن ولی نظر نمیدن بقیه رو هم که نمیخونن ول کن اونا نفهمیدن این سریال چقدر قشنگه… من خالصانه از طرف خودم و دیگران از تو خواهش میکنم که به نوشتن بقیه داستان ادامه بدی. من تا قسمت 12دیدم اما به دلایلی نمیتونم بقیه ش رو ببینم ولی واسم مهمه که اخرشو بدونم. لطفا ادامه بده. طرفداران کمن ولی واقعا طرفداران و دوستت دارن

ghazal
ساعت21:19---20 آذر 1392
عزیزم چرا فکر میکنی وبلاگت طرفدار نداره؟ خیلیا هستن که میخونن ولی نظر نمیدن بقیه رو هم که نمیخونن ول کن اونا نفهمیدن این سریال چقدر قشنگه… من خالصانه از طرف خودم و دیگران از تو خواهش میکنم که به نوشتن بقیه داستان ادامه بدی. من تا قسمت 12دیدم اما به دلایلی نمیتونم بقیه ش رو ببینم ولی واسم مهمه که اخرشو بدونم. لطفا ادامه بده. طرفداران کمن ولی واقعا طرفداران و دوستت دارن

ghazal
ساعت21:18---20 آذر 1392
عزیزم چرا فکر میکنی وبلاگت طرفدار نداره؟ خیلیا هستن که میخونن ولی نظر نمیدن بقیه رو هم که نمیخونن ول کن اونا نفهمیدن این سریال چقدر قشنگه… من خالصانه از طرف خودم و دیگران از تو خواهش میکنم که به نوشتن بقیه داستان ادامه بدی. من تا قسمت 12دیدم اما به دلایلی نمیتونم بقیه ش رو ببینم ولی واسم مهمه که اخرشو بدونم. لطفا ادامه بده. طرفداران کمن ولی واقعا طرفداران و دوستت دارن

زهرا
ساعت18:18---26 مهر 1392
من دیگه این جا سر نمیزنم

زهرا
ساعت12:24---27 مرداد 1392
خیلی مشتاقم که قسمت هفتم هم بخوانم

زهرا
ساعت15:23---20 مرداد 1392
خسته شدم 6هفته است دارم میام و میرم چرا هفتم و نمیذاری

ندا
ساعت1:51---5 فروردين 1392
سلام.خسته نباشی.من عاشق این فیلمم و اگه میبینی وبلاگت طرفدار کم داره از بی سلیقگیشونه که فیلم به این قشنگی رو ندیدن.واقعا مرسی عزیزم

behnam
ساعت12:05---12 مرداد 1391
وبلاگ قشنگی داری به منم سر بزن

shadi
ساعت20:58---24 تير 1391
وبتون خیلی قشنگه
منم این فیلمو نزدیک 10 بار دیدم
میشه منم لینک کنید؟
http://net-market.loxblog.com
بعد بهم خبر بدید تا وبتونو لینک کنم


fateme
ساعت20:00---29 خرداد 1391
man asheghe in filmam va ta alan fekr konam 8bar in film ro didam


رها
ساعت14:53---9 اسفند 1390
داستانتون خییییییییییییییلی زیباست
تورو خدا قسمت 7 و بقیه قسمت هارو هم بذارید
یه کمی حوصله به خرج بده من هرروز میام بهت سر می زنم


مکائیل
ساعت14:46---9 اسفند 1390
سلام چرا اینقدر دیر مطالب رو عوض می کنید دیگه خسته شدم

آتنا
ساعت14:34---27 مهر 1390
ديگه اينقدر درسخوندن بس نيست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بهتر نيست يكم به فكرمتبدبخت بيچاره هاباشی؟؟؟؟
پاسخ:پاسخ:سلام دوست گلم.من واقعا شرمنده هی همه ی شما عزیزان هستم.به خدا قضیه از درس و دانشگاه جداست،من بخاطر شرایط اشتراک اینترنت چند وقتی بود که نمی تونستم به نت سر بزنم و علت این غیبت طولانی درست همین بود.به هر حال در اینکه تقصیرها تمام و کمال به گردن من بوده شکی نیست.من از بابت بی مسئولیتی متأسفم و امیدوارم عذر منو قبول کنید.


هستي(با معرفته)
ساعت15:35---20 مهر 1390
سلاااااااااام ............چرا قسمت هفتمو نميذاري؟پاسخ:شرمنده گلم.من دلیل زیاد دارم ولی در کل شرمنده هستم: 1.عدم استقبال از وبلاگ 2.نداشتن سرویس به درد بخور 3.نداشتن حوصله به هر حال از بابت این سهل انگاری معذرت میخوام و امیدوارم بتونم جبران کنم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: